memorabel 20 augustus - Reisverslag uit Victoria, Canada van Theroorfamily - WaarBenJij.nu memorabel 20 augustus - Reisverslag uit Victoria, Canada van Theroorfamily - WaarBenJij.nu

memorabel 20 augustus

20 Augustus 2016 | Canada, Victoria

Vandaag is het al weer zaterdag. Een dag waar al weer vroeg de zon hoog aan de hemel staat. Diana en ik gaan na een goed ontbijt even kijken bij Hillsite mall. Een prachtige boekwinkel houdt ons wel even zoet. Nadat we de mall zijn door gelopen gaan we nog even bij Tim Hortons langs voor een regular coffee en een chocolat dip donut.
Rond de klok van elf gaan we nog even bij de voorzitter van de Mustang club van Vancouver Island langs. Een paar mooie auto's gezien en het hart van de club, de schuur vol onderdelen. Voor onze auto's is er niet veel te halen. Gelukkig hebben we ook bijna niets nodig.
Het wordt middag dus tijd voor wat eten. Om deze dag wat extra bijzonder te maken gaan we een lunch halen bij Millestones. Heerlijke steaks, pasta's en sandwiches zorgen voor een verwenning van de inwendige mens. Het uitzicht die we hebben omdat we een plek aan het raam hebben is adembenemend. Als we de lunch op hebben gaan we het Beacon Hill park bewonderen. Een prachtig ietwat Engels aangelegd park leent zich uitstekend om de middag te vullen. Nadat we het park hebben bewonderd en Richard de Playground heeft gezien, gaan we richting huis. Onderweg nog wat te drinken gehaald en een ijsje in de smaak apple green.
Thuis nog even wat rustig aan doen voordat we het avond programma starten. Nog een broodje en dan eerst richting Cordova Bay voor het uitzicht en vervolgens naar Inner Harbour om zowel de muziek als de lichtjes te bewonderen. Vincent had besloten thuis te blijven en mist het romantische gebeuren in de stad. We luisteren o.a. Naar de muziek van Dave Harris. Ook vindt Richard de diverse bijzondere auto's die door de stad rijden geweldig. Helaas lukt het maar zelden een goede foto te maken.
Nadat we de lichtjes hebben gezien, toch nog wat dingetjes hebben gekocht rijden we nog even langs Craighdarroch om deze in avondlicht te bewonderen.
Al weer een mooie dag van onze vakantie met veel reden om dit lang te kunnen herinneren.
Morgen de laatste volle dag van onze prachtige vakantie in Canada. De site kan bijna geen foto's meer aan dus mogelijk zullen zondag en maandag als we terug gaan minimaal foto's kunnen worden toegevoegd.