Aan alle goede dingen.... - Reisverslag uit Victoria, Canada van Theroorfamily - WaarBenJij.nu Aan alle goede dingen.... - Reisverslag uit Victoria, Canada van Theroorfamily - WaarBenJij.nu

Aan alle goede dingen....

Door: Harry

21 Augustus 2016 | Canada, Victoria

Vandaag is onze laatste dag in Canada voordat we morgen de grote reis terug naar Nederland ondernemen. De ochtend wat rustig aan doen voordat we op pad gaan. We gaan eerst naar Colwood waar we Hadley Castle hebben bezocht. Een fraai stukje historie met een geweldige ambiance. Aan zee gelegen op de Campus van de universiteit Royal Roads. Na een uurtje te hebben rondgekeken zijn we richting Langford gegaan waar vandaag een shine and show was georganiseerd bij de fountain diner. Ruim 100 klassiekers van diverse Amerikaanse merken stonden klaar om gezien te worden. Een leuke band met passende jaren 50 muziek maakten het feest compleet. Richard heeft nog even in de politie auto gezeten voor een foto. Na anderhalf uur zijn we weer naar het zuiden, richting Victoria, gegaan om een middaghap te halen. Het wordt langzamerhand tijd om voorzichtig met inpakken te beginnen. Past alles in de koffers en hebben we niet te veel gewicht, is daarbij de vraag die ons bezig houdt. Daarnaast is het ook tijd om de digitale check-in te regelen en de seat reservations in te zetten. Eind van de middag heeft Vincent nog een koopwens t.a.v. een Zippo aansteker. Niet dat het nodig is maar omdat het kan.
De avond lopen we nog een stukje in de omgeving van waar we wonen. Tot slot een rustige avond met een beetje tv kijken ( channels Metv en Smithsonian), ijs eten en wat drinken. Een beetje potje verteren is wel leuk om te doen en het geeft ruimte in de koelkast.
Vandaag was het wederom prachtig weer maar gelukkig is de temperatuur wat gezakt. Prima voor een goede nachtrust.
We hebben afscheid genomen van de huiseigenaren. Morgen zullen we elkaar niet zien omdat ze alle twee moeten werken.

• 22 Augustus 2016 - 07:57

Louise Den Besten:

Heel veel sterkte met inpakken en een goede reis gewenst!

• 22 Augustus 2016 - 15:04

Dank je wel. Het inpakken is bijna klaar, de reis gaan we ervaren hie goed die zal zijn.